Gäst Fender Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 Hej, jo jag vet att det är många ''barn'' som har nintendo ds och det är bara kul, men snälla sök om trådarna ni tänker göra redan finns. Jag menar det finns över 20 ''Vilket är det bästa DS spelet?'' jag vet att man ska anmäla trådarna och det uppmanar jag fortfarande till men eftersom det finns så många dubbeltrådar så tror jag inte så många mods bryr sig. Jag tycker inte den här tråden är onödig och jag hoppas att många nya användare som är på väg att spamma kollar in den här tråden.
Kuzune Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Skrivet 4 Maj 2009 (redigerat) Allt det du sa finns redan i reglerna, så ja, denna tråd är väldigt onödig. Vet du vad du hade kunnat göra istället för att slösa tid på att skapa denna onödiga tråd? Anmäla alla trådar som du tycker bryter mot reglerna (dvs alla dubbeltrådar). Moderatorerna kan inte kolla igenom alla forum hela tiden, och därför kan det finnas trådar här och var som bryter mot reglerna. Lösningen är dock att anmäla, inte att skapa ännu fler onödiga trådar. Låst. Redigerat 4 Maj 2009 av Kuzune
Rekommendera inlägg