Har någon av dina släktingar dött? Vem? När? Hur?
Jag har ingen aning om någon sån här tråd skapats förrut, men jag är ändå nyfiken.
Själv har min farfar gått bort i skelett-cancer år 2003. Kommer fortfarande ihåg honom. Love ya gramps!
Har någon av dina släktingar dött? Vem? När? Hur?
Jag har ingen aning om någon sån här tråd skapats förrut, men jag är ändå nyfiken.
Själv har min farfar gått bort i skelett-cancer år 2003. Kommer fortfarande ihåg honom. Love ya gramps!
Farfar, 2001 eller något.
När jag va typ 2 år dog någon som hette Gustav, han var min mammas morfar.
Han dog alltså för 11 år sedan, jag kom inte ihåg han.
Men efter det har ingen dött.
Min morfar, mormor, farmor och farfar lever.
Det är hemskt när någon man älskar dör. I denna tråden får vem som helst skriva. Dem som inte vill prata om det behöver inte ens så mycket som kommentera här. Här ska endast pratas om släktingars död, vad som hände och när.
Onödiga kommentarer undanbedes.
Varför just om deras död? Undrade bara.. 8)
Farfar 2007. Han dog i lungcancer efter han rökt i säkert 60 år, han skulle annars blivit mycket äldre.
Sen var det någon annan som dog i en olycka med ett tåg, vet inte så mycket om det men han var ganska ung då.
Gammelfarmor förra veckan, blev 100 år. Som tröst blir det begravning på skoltid :)
Min gammelfarmor dog för några år sen(minns inte när) men jag blev inte precis ledsen.
↗ till inläggetVarför just om deras död? Undrade bara.. 8)
Bara nyfiken. Om man berättar när dem dog kan man om man vill säga hur. Man behöver inte. SOm jag sa så är detta en fri tråd där man bara behöver säga när dem dog. :)
tror den ända i min släkt jag kmr ihåg var min farmors pappa och han tog kanske för 10 år sen....
Men min farmor har sin mamma kvar och jag har farmor farfar och mormor och morfar kvar och mormor har sin pappa kvar men han är inte så klar i huvet längre.
EDIT: Kan säga att jag träffa han typ några gånger när jag var 1 år men jag kmr aldrig ihåg det.
Min kompis pappa dog i cancer 2004, det är inte min släkting men han var snäll mot mig :(
Farmor dog år 1993, cirka ett år efter jag fötts.
Farfar dog år 2004(om jag minns rätt).
Dödsorsak, cancer på båda.
Morfar -98.
Sjuk.
Min farfar tror att han är 35, så han dör nog snart :P (han är 85)
min farmor för någon månad sen
cancer typ överallt, andra gången också överlevde bröstcancer för typ 15 år sen som var typ väldigt allvarlig
Mormor - Blev överkörd av en rattfyllerist vid 37 års ålder.
Morfar - Vi vet inte vem det är. (Mormor festade på ganska hårt. B))
Gammelmorfar - Dog vid 98 års ålder, propp i hjärnan tror jag.
Farfar - Dog vid 75 års ålder, även han propp i hjärnan.
Bara farmor kvar nu. :[
Min farfar dog nått år innan jag föddes. (Cancer tror jag)
Min farmor dog för 3-4 år sen. (Minns inte riktigt) (Hjärt infarkt (Stavning?:P) tror jag)
Hon överlevde nån hjärtinfarkt en gång men sen fick hon det igen och sedan fick hon åka med en helikopter till härnösand tror jag, där dog hon. :'(
Min morfar dog för ca 5 år sen (Minns inte riktigt det heller) (Cancer här med)
Bara mormor kvar här. :(
Morfar dog innan jag var född, så annars är det ingen annan.
Min gammel farmor dog för något år sedan av ålder tror jag
och min farmor dog av cancer innan jag föddes
1 månad innan jag föddes så sköt sig morfar och när jag var ca. 2år, fick min mammas farfar(gammel farfar) hjärtinfarkt när han körde bil och raka vägen in i ett träd.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in