yoZhi Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vikken ras har ni valt? ja har inte än men ska snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag har inte spelet är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 sketa-kul jag har en sparning för varje ras/stam men jag gillar mest Selkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 tja är selkie jag spelar multiplayer med son-goten master, playstation_suger och sonicheros_suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag vet inte vilken ajg ska vara än :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag är Clavat så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vad står ff:cc för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 final fantasy crystal chronicles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ska låna det av min kompis... Så ska skriva när jag fått låna det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Clavat äger, bäst balans mellan magiker och warrior! EDIT: Men, varför ha en sparning för varje ras, man kan ju ha 2 av varje ras på varje sparning! Redigerat 9 April 2004 av E-123 Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Själv är jag Clavat. Så fort jag såg orden( Bra magi ) så tog jag Clavat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Men Clavats e bäst på Defense ju Men en fråga: när man e på den kartan när man stuckit hemmifrån. Var ska man då? Redigerat 10 April 2004 av Moogle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg