CookieMan Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hej! Jag har hittat ett spel, Delta Force: Black Hawk Down, till Pc för 25kr.Men jag vet bara att det funkar till XP men funkar det till Vista också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Nope, Nix, Nein, Ne!, NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Nope, Nix, Nein, Ne!, NEJ!Okej :( Kan man inte göra nåt för att det ska funka på min dator? Förutom att byta Os så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Vad är er fakta baserat på? Vad jag har läst verkar det fungera utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 testa,25 spänn är ju ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Vad är er fakta baserat på? Vad jag har läst verkar det fungera utmärkt.google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Vad är er fakta baserat på? Vad jag har läst verkar det fungera utmärkt.google Då är du sämst på att googla. Det fungerar på Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Vad är er fakta baserat på? Vad jag har läst verkar det fungera utmärkt. google Då är du sämst på att googla. Det fungerar på Vista. Okej, tack! Jag litar på dig och om du skulle ha fel så gör det väl inget. Som någon annan sa så är 25kr inte så mycket även om det inte skulle funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.