Gäst patrikking Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Yo Yo! ¨ Är neons (ljus som man kan ha te x. under bilen) hydrualics ( gör at bilen studsar ;) ) Nitro lagligt??? Isåfall var kan man käpa det säker,billigt och snabbt??? Tänkte sätta på lite style på min pappas lastbil;) Redigerat 5 Maj 2009 av patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Neon och lustgas (nitro?) är olagligt. Hydra vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Tack för hjälpen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Hur kommer det sej att neon e olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det är inte att stajla, det är att förstöra något. Det är så äckligt fult med neonljus. Så grymt överdrivet. Sänkt, rost och 3 tums system ftw. Det får gärna vara hål i golvet nånstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Hur kommer det sej att neon e olagligt?Tänk dej mitt i natten, du kommer körandes på vägen i din R34 med neon, dimljus och annat smått och gott. Sedan kommer det en 60 år gammal dam mot dig, tror du då inte att hon får hjärtattack när hon ser ditt rymdskepp? Neah, skämt åsido. Det har att göra med att det bländar eller något sådant.. När man står parkerad så tror jag det är lagligt med neon.. Beror väl på om farbror blå är på gott humör, såg nog en bil med neon på en parkering i stan.. Skyltbelysningen får inte bytas ut vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Hur kommer det sej att neon e olagligt?det är inte olagligt att använda om inte bilen står still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Hydraulics (?) tror jag är tillåtet :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Hydraulics (?) tror jag är tillåtet :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 -Doublepost, my bad -This kid's a noob fag OnTopic: Har verkligen en 12-åring (Vilket jag antar att du är) råd med att "stajla" en lastbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Eh...Hydraulics är väll ändå inget man köper bara för att piffa till sin farsas lastbil (Lastbil? Wtf?). Det kostar väll lite mer än vad en p12'a har råd med skulle jag tro. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 är det inte bara vissa färger som man inte får ha på neon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.