legolas_1 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 E de nogon som har något smart sett att träna sinna pokemon när man vunnit över allt utom ligan :D (po pokm blå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 möt vilda pkmn utanför ligan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Dem e på level 40 nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Nåt bra ställe på crystal (jag ska träna mina svaga) då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Nåt bra ställe på crystal (jag ska träna mina svaga) då? <_< Vilken/Vilka levlar är dom på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 E de nogon som har något smart sett att träna sinna pokemon när man vunnit över allt utom ligan :D (po pokm blå) i mewtwos grota? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Mina pokemon jag ska träna är mellan 19-40 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 har man inte klarat ligan kan man inte koma in i mewtwos grota -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg