Windnoob Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 shOO Det är så här att jag ska ha ett prov på torsdag, nästa vecka (14) och då ska jag ha SO prov om jordens inre krafter. Jag har en förmåga att tycka b delar är svåra ... Vad bör jag tänka på när jag skriver b-delen? Det är min värsta fiende ju! De flesta vi har på provet är om vulkaner och jordbävningar. tack Windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Fråga bara "Vad är det jag behöver kunna?" och plugga in det som ges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ja jag vet... Jag måste kunna dela med mig av vad jag tycker och tänker också, det som är problemet! Och måste jämnföra eller nåt från de senaste som har med detta att göra.. behöver lite tips och svar tack! windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ja jag vet... Jag måste kunna dela med mig av vad jag tycker och tänker också, det som är problemet! Och måste jämnföra eller nåt från de senaste som har med detta att göra.. behöver lite tips och svar tack! windnoob Vi kan inte hjälpa dig att tänka =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Det är tyvärr inte det jag letar efter. Jag vill få tips på b delar och hur jag får G på dem åtminstone.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Det är tyvärr inte det jag letar efter. Jag vill få tips på b delar och hur jag får G på dem åtminstone.. Alla B-delar är olika.. Det finns inget hemligt cheat lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 tack ändå -.- -_- ._. =.= =_= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Hade faktiskt detta precis. ;P Mitt tips är; Läs i din bok som du antagligen har fått av din lärare. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Får jag fråga vad i hela friden en b-del är för något? *känner mig gammal och konfunderad* o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Får jag fråga vad i hela friden en b-del är för något? *känner mig gammal och konfunderad* o.OHögre betyg än godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.