Gäst csexpertz Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Halloj, jag skulle gjärna vilja "ändra" ett program till ex:, Lägga in filer som laddas in när man installerar programmet. el ta bort )# XX :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Om jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Finns det något annat program som funkar till Vista ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Du kan ju prova Reshack, vissa program funkar rätt så bra och enkelt att ändra. http://angusj.com/resourcehacker/ Vad är det du vill göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Reshacker är inte så bra :P, då skulle jag föredra IDA pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Ett tack ska du ha: DS !!! IDA pro fungerar "perfect" !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Om jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden. Det blir väldigt svårt. Så länge han inte kan skriva hela program i hexadecimalkod så är det kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) Om jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden. Det blir väldigt svårt. Så länge han inte kan skriva hela program i hexadecimalkod så är det kört. Jo, men du kan ganska enkelt byta ut kortare strings och liknande. Redigerat 13 Maj 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Om jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden. Det blir väldigt svårt. Så länge han inte kan skriva hela program i hexadecimalkod så är det kört. Jo, men du kan ganska enkelt byta ut kortare strings och liknande. Går går det, men det är rejält avancerat i jämförelse med program som är skapade just för det ;). Nu verkar ju personen i fråga löst problemet i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.