pokemon Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vad ska man göra där??? (det är bara tomt på mitt spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 var ligger det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 första till höger om fortree city ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag undrar också vad man ska göra där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 tack så mycket.ska försöka kolla vad man ska göra där. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det finns bara nån item(ha glömt bort vad)där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag hittar det aödrig.menar ni att det är nån stad eller vad är det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det heter Scorched Lab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det är en bro unnder fortree city där står steven och väntar han ska ge dig devon scoope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag har funnit nåt!fånga alla tre regis så ska det finnas en onödig grotta som heter Scorched Lab(Scorched Slab är en felstavning av Scorched Lab)jag vet inte riktigt var den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vadå??ja ha alla regis m-men vikken grotta maena ru??måste man ha rom i partyt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 HITTADE DET IGÅR.men surfade under bron vid fortree city (till höger om staden) fanns bbara ett tm där inne.sunny day.och det gick inte att möta några pokemon där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg