Gäst csexpertz Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 " § Roles! § Roles! § Roles! § " 1.Man får ej skriva fula ord och sånt i detta forum!!! 2.Man får ej ge ut Länkar till andra hemsidor,osv 3.man får ej ge ut fuska mynt till andra med samma Ip ja( till sig själv ) fast från en annan dator!! 4.Man får ej skriva om VIRUS,HACKING,OSV FÖR då blir REGEL: §3,5 !!! %förbjudet% 5.Tagga ner! Nåt man måste förstå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Det är Admins jobb att berätta vilka regler det finns. Inte ditt! Du skriver bara random ämnen för att få lite fuskamynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) tyvärr så gör han kanske inte det, han kanske skriver det för det är vissa som håller på att spamma och sånt, om man spammar till ex. så kan man "möjligtvis" bli avstängd. jag var mod här förut. med ett annat konto. då märkte jag att det var #Någon# som spammade,postade,skrev fula ord, igen och igen tilslut vick han sig en varning. men sedan efter "x" dagar. så gjorde han så igen, ja då fick jag *tillkalla* admin och då vart han "avstängd" För så kan man ej hålla på. Men jag tycker han är värd att bli mod, det tycker jag. :o Redigerat 8 Maj 2009 av CsGroupen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 tyvärr så gör han kanske inte det, han kanske skriver det för det är vissa som håller på att spamma och sånt, om man spammar till ex. så kan man "möjligtvis" bli avstängd. jag var mod här förut. med ett annat konto. då märkte jag att det var #Någon# som spammade,postade,skrev fula ord, igen och igen tilslut vick han sig en varning. men sedan efter "x" dagar. så gjorde han så igen, ja då fick jag *tillkalla* admin och då vart han "avstängd" För så kan man ej hålla på. Men jag tycker han är värd att bli mod, det tycker jag. :o Vad pratar ni om!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hah kan inte sluta skratta. Det är visst modsen som ska säga till om regler och sånt. Det står till och med lite här och där olika regler. Han är inte värd att bli mod bara för det här. Han kan ju inte ens stava riktigt. Roles??? Vafan e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hah kan inte sluta skratta. Det är visst modsen som ska säga till om regler och sånt. Det står till och med lite här och där olika regler. Han är inte värd att bli mod bara för det här. Han kan ju inte ens stava riktigt. Roles??? Vafan e det? Roles är p12 språket. Sedan är det kanske så att Csgroupen och csexpertz är samma person kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hah kan inte sluta skratta. Det är visst modsen som ska säga till om regler och sånt. Det står till och med lite här och där olika regler. Han är inte värd att bli mod bara för det här. Han kan ju inte ens stava riktigt. Roles??? Vafan e det? Roles är p12 språket. Sedan är det kanske så att Csgroupen och csexpertz är samma person kanske? Är inte du också en p12:a? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hah kan inte sluta skratta. Det är visst modsen som ska säga till om regler och sånt. Det står till och med lite här och där olika regler. Han är inte värd att bli mod bara för det här. Han kan ju inte ens stava riktigt. Roles??? Vafan e det? Roles är p12 språket. Sedan är det kanske så att Csgroupen och csexpertz är samma person kanske? Är inte du också en p12:a? Jag visste att någon skulle skriva det :P Nej, men jag pratar inte med p12 språket. Bara för man är 12 år betyder det inte att man stavar fel hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg