Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ja och min familj ska till kroatien snart ja undrar om De finns bra smällare och skit där typ knivar men ja undrar hur ja ska få me mej allt hem genom tullen? OBS!!! ja samlar på knivar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag stör mig på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 ...Att du ens planerar det där :huh: No offens men jag tror inte det finns en chans att du får med dig nått av det där hem >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) 1. Det är artonårsgräns på smällare i Sverige, ge f*n i dem! 2. Det är farligt med knivar, och eftersom du är minderårig; ge f*n i dem! 3. Smuggel är olagligt, ge f*n i det! Redigerat 8 Maj 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Smällare får du inte med dig hem. Kniv kan du ha i det incheckade bagaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Får du ens av dina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag är från bosnien men har kusiner/släkt i kroatien ( vi åker till på sommarna ) Men vad jag vet har jag inte sett några smällare och så... Förut fanns det men så blev det krig och så... Detta kanske inte tillhör ämnet men länderna blev fattigare då ( AKA Jugoslavien ) men det borde finnas. Det finns fina knivar vad jag vet iallafall men inte smällare... ( Rätta mig om jag har fel men FLAMA mig inte! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Får du ens av dina föräldrar? Mmm Men Bara Kniv För Att JAG DELS Samlar och sen kastar jag kniv!!-.....- Angående smällare de ä bara kul att smälla fast ja får inte igentligen nu men mest smäller ja på NYÅRSAFTON Jag stör mig på dig.Mmhmm ja gillar int dej Heller ;) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.