Xon1 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) Vad används det här till? Lobstern är inte med. Redigerat 8 Maj 2009 av Xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Kan du säga vad den heter, så att vi kan kolla upp det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xon1 Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Okej dricken heter Karamjan rum sen tog jag en banan skulle bara testa en sak sen kom den in på dricken denheter fortfarande Karamja rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Lol på chatbox. OT: Visste inte om det faktist, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag har kollat rundor lite, men det verkar som att det har något med Tai Bwo Wannai Trio questen, för på runehq, så står det "Tai Bwo Wannai Trio quest: made by adding sliced banana to rum." Vet inte om det har ngåot att göra med den, det framgick inte tydligare än så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag har kollat rundor lite, men det verkar som att det har något med Tai Bwo Wannai Trio questen, för på runehq, så står det "Tai Bwo Wannai Trio quest: made by adding sliced banana to rum." Vet inte om det har ngåot att göra med den, det framgick inte tydligare än så...nä, i det skulle man skära bananen innan man hällde rommen på den, det där e bara nått f***up som du skapade med en banan och romm >_>' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Molotov coctail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 LOOOOOOOLOLOLOLL, CHATBOX HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAA. XD Kolla upp det på Runehq.com. ÅTERIGEN, LOLOLOLOL CHATBOX HAHAHAHAHAHAH. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Heh CrossFall nice comment! Annars kan man ju kolla upp det som sagt var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Nu har jag nog kommit på vad det är, det är till questen Tai Bwo Wannai Trio, bara det att om man inte delar bananen först, så får man denna saken. Redigerat 10 Maj 2009 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xon1 Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Okej. Men vad var det som var så roligt i chat box?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Det ni/han/du skrev? Redigerat 10 Maj 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg