b3RGMAN Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Tjo! Det är så här att jag tänkte bara göra någon kort cs film men det laggar som s*tan när jag recordar min demos! Det konstiga är att jag kan spela in från Source motorn t.e.x Half Life 2. Hjälp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Vilket program kör du med? Jag använder Game Cam och man märker inte äns att den är på när man recordar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Tror han menar att han skriver typ record i consolen så spelar den in vad man gör som ett demo. Om det laggar så prova gamecam eller fraps istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 15 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tror han menar att han skriver typ record i consolen så spelar den in vad man gör som ett demo. Om det laggar så prova gamecam eller fraps istället. Använder Fraps <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg