KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hej. Hållt på nu lite med The legend of Iro4 nu. Om nån har kollat på varg42 så har demo funnits där ett tag och på min sida. Men nu ger jag er länk här på fuska. Information: Iro ska gå igenom alla banor och döda alla. Finns inte så många banor nu men det finns 3 banor i deathmatch (multiplayer) och 1 bana i kontrol bas. Jag har bara jobbat med det nu ikväll. Jag ska fixa mer. Om det ger error säg till. Det finns 1 error jag vet om. Det är när man går igenom sista dörren i singelplayer. För då är det så att den går till nästa men det finns inget nästa. LÄNK: http://kaktuszon.netau.net/index.php?name=iro4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Har inte provat spelet än då hosten krånglade men känns det inte lite tidigt att fråga efter feedback på ett spel man jobbat på i en kväll och som har en känd bugg? Redigerat 9 Maj 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Han har jobbat mer än en kväll på det. Har redan testat det, men rätt tråkigt, Sry jacob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 :( Men ska ju fixa mer. Te.x animation på Iro (spelaren) OSV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Ja, Men fixa mer spännande funktioner. Och så fixa din Multiplayer version! Tex KontrolBas är inget vidare bra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 God... arbeta på designen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jag har bara jobbat med det nu ikväll. Han har jobbat mer än en kväll på det.Inte så jag ser det? Spelet är i sig ganska kasst men jag tyckte ändå det var ganska kul när man kommit en bit. Dialogen var urlöjlig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Vet. Ska fixa text box snyggare. Skulle va bra om jag kände nån som ville va med och göra röster så dom har röst istället för text :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Vet. Ska fixa text box snyggare. Skulle va bra om jag kände nån som ville va med och göra röster så dom har röst istället för text :(Jag kan göra lite röster ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 MM. Problemet är att jag needar en som kan göra det mycket ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.