CsGroupen Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) när jag "DRAR" proram så laggar det !! jag har windows XP profissionel "pirat edition" och en sak till när jag ska ändra mitt BOOT SCREEN så kommer detta up! An error occurred during the installation of the boot screen.The file Boot.ini chould not be loaded.Ether the file does not exist, or you do not have the necessary permissions to access the file!. VAd är felet! snälla hjälp½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½§§§§§§§§§§§§§§§§§ Redigerat 9 Maj 2009 av CsGroupen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Vad menar du med att "DRA" ett program? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 6. Har jag skrivit in text som man förstår? - Ta tid på dig när du skriver texten, för att få den hjälp du behöver så måste vi som hjälper få en uppfattning om vad som egentligen har hänt etc. http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Piratad verision - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg