Hoppa till innehåll

Köpa Dsi?


Rekommendera inlägg

Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi.

Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi.

Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS.

Den är klumpig och har dålig skärm osv.

 

1: Är det värt det?

2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Osäker på fråga två, men det är klart värt det :D Har en vit DSi, har inte hunnit lära mig alla finneser ännu, men bara det där med kameran är hur kul som helst. Har en av bilderna jag tagit med den som visningsbild på MSN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Osäker på fråga två, men det är klart värt det :D Har en vit DSi, har inte hunnit lära mig alla finneser ännu, men bara det där med kameran är hur kul som helst. Har en av bilderna jag tagit med den som visningsbild på MSN.

Ok, jag tror jag kommer köpa det :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi.

Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi.

Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS.

Den är klumpig och har dålig skärm osv.

 

1: Är det värt det?

2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google.

vat du vad R4DS är?isåfall är det likadant fast det går och spela R4DS på DSi(R4DS är som ett multimiljarder spel för DS)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi.

Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi.

Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS.

Den är klumpig och har dålig skärm osv.

 

1: Är det värt det?

2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google.

vat du vad R4DS är?isåfall är det likadant fast det går och spela R4DS på DSi(R4DS är som ett multimiljarder spel för DS)

 

Wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kan man ladda ner spel och ha dom i de kortet?

 

Det är klart värt att köpa den det finns internet, kamera och man kan använda den till mpt och leka med ljud jag har en dsi den är JÄTTE BRA
Nice, köpte du den när den kom ut eller?

 

Tar det lång tid att lära sig DSi funktionerna?

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte en svart Dsi dagen den kom ut.

Jag rekommenderar dig verkligen att köpa det för den har så många roliga funktioner.

Och det kan ta lite tid att lära sig alla funktioner med kameran och ljud programmet.

Låter härligt :D

Är väldigt säker på att jag kommer köpa ett DSi :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...