360Xbox Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi. Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi. Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS. Den är klumpig och har dålig skärm osv. 1: Är det värt det? 2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mima85 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Osäker på fråga två, men det är klart värt det :D Har en vit DSi, har inte hunnit lära mig alla finneser ännu, men bara det där med kameran är hur kul som helst. Har en av bilderna jag tagit med den som visningsbild på MSN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Osäker på fråga två, men det är klart värt det :D Har en vit DSi, har inte hunnit lära mig alla finneser ännu, men bara det där med kameran är hur kul som helst. Har en av bilderna jag tagit med den som visningsbild på MSN.Ok, jag tror jag kommer köpa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi. Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi. Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS. Den är klumpig och har dålig skärm osv. 1: Är det värt det? 2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google. vat du vad R4DS är?isåfall är det likadant fast det går och spela R4DS på DSi(R4DS är som ett multimiljarder spel för DS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Jo, jag har funderat över att köpa ett DSi. Just nu har jag den gamlaste versionen av DS och jag hade tänkt "uppdatera" konsolen genom att kanske köpa DSi. Är det värt det? Just nu tycker jag det egentligen suger att ha den gamlaste DS. Den är klumpig och har dålig skärm osv. 1: Är det värt det? 2: Vad är R4DSi? Jag har hört folk prata om det och har sett det på google. vat du vad R4DS är?isåfall är det likadant fast det går och spela R4DS på DSi(R4DS är som ett multimiljarder spel för DS) Wtf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Kan nån säga vad R4DSi är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) http://lmgtfy.com/?q=R4DSi Redigerat 10 Maj 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salamandern Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Det är klart värt att köpa den det finns internet kamera och man kan anvenda den till mpt och leka med jud jag har en dsi den är JÄTTE BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) http://lmgtfy.com/?q=R4DSi Kan man ladda ner spel och ha dom i de kortet? Det är klart värt att köpa den det finns internet, kamera och man kan använda den till mpt och leka med ljud jag har en dsi den är JÄTTE BRA Nice, köpte du den när den kom ut eller? Tar det lång tid att lära sig DSi funktionerna? Redigerat 10 Maj 2009 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Det är klart värt att köpa den det finns internet kamera och man kan anvenda den till mpt och leka med jud jag har en dsi den är JÄTTE BRAMPT? Det jag tror du menar är MP3, men DSi stödjer bara AAC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Köpte en svart Dsi dagen den kom ut. Jag rekommenderar dig verkligen att köpa det för den har så många roliga funktioner. Och det kan ta lite tid att lära sig alla funktioner med kameran och ljud programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Köpte en svart Dsi dagen den kom ut. Jag rekommenderar dig verkligen att köpa det för den har så många roliga funktioner. Och det kan ta lite tid att lära sig alla funktioner med kameran och ljud programmet. Låter härligt :DÄr väldigt säker på att jag kommer köpa ett DSi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg