Darksage Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Köp inte DSi den suger fett.nä det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 köp inte!!! kameran är dålig! den har 0,3 megapixel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 köp inte!!! kameran är dålig! den har 0,3 megapixel.Egentligen så bryr jag mig inte om kamera kvaliten, jag fokuserar mest på ljuset på skärmen, DSi shop, R4DSi osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0Jin0 Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 jag tror att den på fråga två är en scriptad nintendo Dsi som man kan bränna ut spel tror jag har själv en nintendo ska säga den att den är bra kameran är bra allt är bra fast när man har ett minnes kort kan man ju ha egen musik P.s det dåliga att att den bara spelar upp acc filer på musiken inte MP3 den har DSi shop som man kan köpa spel surfa på internet med den funderar på att köpa en USB connecter jag måste säga att DSi:en va bättre en min lite köp den :DDDDDDDD ljuset ljudet är också bra det högsta ljus´nivän man kan ha är 5 ljudet är super bra är också 5 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 jag tycker kameran är bäst för man kan ändra på bilderna och målla dom och knäppa på oliga sätt t.e.x kan man knäppa som en spegel så det ser ut som att det är 2 av 1 om man knäpper på nån med mirror på ser det ut som att han möter sig själv skit kull har gjort många bild filmer efter som man kan spela bilderna i en årtning och med musik jätte kull kan knappt läsa vad du skriver. Går du 2:an eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon2010 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Nintendo DSi är jätte bra jag har en och man kan köra Web spel se på videor och ´så klart va inne på FUSKA.SE! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 (redigerat) Nintendo DSi är jätte bra jag har en och man kan köra Web spel se på videor och ´så klart va inne på FUSKA.SE! :) så man kan göra nästan allt? youtube? spela på internet? Msn? blocket xD? men inte GBA på något sätt eller??? Redigerat 28 Februari 2010 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Äh, köp ett Psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 R4 är dött, köp annat kort om du ska ha ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har dsi xl köpte det istället för dsi riktigt stor skärm på den först var jag tveksam på om det var bra eller dåligt att den var så stor men nu rekomenderas STORT HAHA:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg