Hoppa till innehåll

Köpa Dsi?


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

jag tror att den på fråga två är en scriptad nintendo Dsi som man kan bränna ut spel tror jag

 

har själv en nintendo ska säga den att den är bra kameran är bra allt är bra fast när man har ett minnes kort kan man ju ha egen musik P.s det dåliga att att den bara spelar upp acc filer på musiken inte MP3 den har DSi shop som man kan köpa spel surfa på internet med den funderar på att köpa en USB connecter jag måste säga att DSi:en va bättre en min lite köp den :DDDDDDDD

 

ljuset ljudet är också bra det högsta ljus´nivän man kan ha är 5 ljudet är super bra är också 5 tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

jag tycker kameran är bäst för man kan ändra på bilderna och målla dom och knäppa på oliga sätt t.e.x kan man knäppa som en spegel så det ser ut som att det är 2 av 1 om man knäpper på nån med mirror på ser det ut som att han möter sig själv skit kull har gjort många bild filmer efter som man kan spela bilderna i en årtning och med musik jätte kull

kan knappt läsa vad du skriver. Går du 2:an eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Nintendo DSi är jätte bra jag har en och man kan köra Web spel se på videor och ´så klart va inne

på FUSKA.SE! :)

så man kan göra nästan allt? youtube? spela på internet? Msn? blocket xD? men inte GBA på något sätt eller???

Redigerat av Link1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...