Hellbringer Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) Vilken färg ska du köpa? Jag tycker du borda köpa svart för den är snyggare än den vita tycker jag. Redigerat 12 Maj 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Vilken färg ska du köpa? jag tycker du borda köpa svart för den är snyggare än den vita tycker jag. De ska jag också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daphne Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Ja, DSi är kul. 8'D Jah har ett vitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 svar på din fråga om r4dsi. ja man kan ladda ner spel och ha spel på det kortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 svar på din fråga om r4dsi. ja man kan ladda ner spel och ha spel på det kortet. Coolt, för jag hade en kompis hemma hos mig och han hade ett DSi och R4DSi och på de kortet var det typ 50 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Om du vill köpa ett DSi gör det, själv så tycker jag inte att Dsi var så fruktanvärtbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Köp inte DSi den suger fett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Köp inte DSi den suger fett. Tycker du den suger så behöver du inte skriva här. Gå och spela med ditt skit wii istället för att skriva skit om annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Köp inte det.. Du kommer bli trött på den väldigt snabbt är jag säker på. Nåt du kan göra är att köpa Ipod Touch, skit fett, sen kan du jailbreaka den och få spel som kostar pengar för gratis !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Köp inte det.. Du kommer bli trött på den väldigt snabbt är jag säker på. Nåt du kan göra är att köpa Ipod Touch, skit fett, sen kan du jailbreaka den och få spel som kostar pengar för gratis !! Eller så sparar han sina pengar och köper en iPhone istället för en Ipod Touch som jag gjorde. Skit nöjd med min iPhone!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Köp inte DSi den suger fett. Tycker du den suger så behöver du inte skriva här. Gå och spela med ditt skit wii istället för att skriva skit om annat. Jag frågar ju om jag ska köpa den, då behöver jag olika åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Bättre med Lite, Då kan man spela GBA! Kamran är ju ty ädå VGA, det är stor skillnad om man har en superkamera som jag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg