Sandra Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Har nå sett Gothika på bio? Den är så himla bra alltså. Har ni inte sett den så får ni gå och se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 nej det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Hmm, kanske ska se.. Men jag tror inte att den är så speciellt bra.. För många "flopp"-producenter och sånt. Joel Silver i en skräckfilm liksom... Naaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har sett den...perfekt skräck ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 tyvärr inte! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag ska se den så snart som möjligt, har hört att den är väldigt bra.. Jag hoppas verkligen att den är otäck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Vad handlar den om? Vet bara att Halle Berry är med i den (sett reklam på lunar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Är det skräck film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.