Gäst 40200 Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Har vart på Hammerfall på grönan, ska på hardcore superstars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 var på sven-Ingvars när jag var 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Var på Zappa Plays Zappa igår, fyfan va gött! Alla var asgrymma på sina instrument, och sista låten blev Bobby Brown som bara publiken fick sjunga! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jesus Christ Superstar, om det räknas. Dropkick Murphys samt Hammerfall @ Malmöfestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Mora Träsk när jag var 3 år. Lite annorlunda musikupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jesus Christ Superstar, om det räknas. Dropkick Murphys samt Hammerfall @ Malmöfestivalen <3 Ska du gå på eller har du varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Slipknot Mötley Crüe Dragonforce Sen ska jag dra till Metaltown(15 dar kvar :D:D:D:D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Jesus Christ Superstar, om det räknas. Dropkick Murphys samt Hammerfall @ Malmöfestivalen <3 Ska du gå på eller har du varit? Har varit, men önskar att de kom till Sverige igen... älskar det bandet :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Var på Grönan igår och såg Dead by April, dom körde bara 2 låtar men f*n vad bra det var! Även fast jag gick dit för att se dom såg jag också Mando Diao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 marilyn manson, scandinavium 2007 . helt underbart :) Hoppas på mer konserter, även festival i sommar så det blir många band :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag ska gå på Diggiloo i sommar med familjen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Band jag kommer se: *AC/DC - 21/06-09 *Metaltown - 26-27/06-09 --*Opeth --*Disturbed --*Trivium --*Volbeat --*Mustasch --*Slipknot Etc. *Deep Purple - 15/7-09 *Magnum - 26/9-09 *Porcupine Tree - 24/10-09 Jag vill till Metaltown och se Slipknot! Slipknot Mötley Crüe Dragonforce Sen ska jag dra till Metaltown(15 dar kvar :D:D:D:D) Lyckost :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.