Apex Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Söker någon som skulle kunna sätta ihop ett bra Blood DPS specc för Min DK. Hjälp uppskattas =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) 51/2/28 51/0/20 44/0/27 Dessa är det du har att välja emellan, ha kul Redigerat 11 Maj 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Vheanom Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 här är mitt unholy specc. http://eu.wowarmory.com/character-talents....%AD&group=1 själv har jag nästan svårt att dö i spelet... rekomenderande kombo: Icy touch + plauge strike + death strike= 2 400 heal combo. använd den så ofta som möjligt eftersom att den också tar mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 här är mitt unholy specc. http://eu.wowarmory.com/character-talents....%AD&group=1 själv har jag nästan svårt att dö i spelet... rekomenderande kombo: Icy touch + plauge strike + death strike= 2 400 heal combo. använd den så ofta som möjligt eftersom att den också tar mycket. Specca scourge strike istället för en i Vendetta lolSka du ha en "heal-solo" specc skaru specca blood, då healar death strike mer än 2,4k each. Dessutom är inte din specc en dps specc, du saknar massor viktiga tallents. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 här är mitt unholy specc. http://eu.wowarmory.com/character-talents....%AD&group=1 själv har jag nästan svårt att dö i spelet... rekomenderande kombo: Icy touch + plauge strike + death strike= 2 400 heal combo. använd den så ofta som möjligt eftersom att den också tar mycket. Unholy utan scourge strike, epidemic, unholy blight, outbreak och impurity? Vilka råkar vara högsta prioritetFörsök igen, om du planerar på att levla förstår jag inte varför du behöver spamma death strike, healing från blood aura räcker, om du hamnar lågt så kan du slänga in en death strike om du så vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Vheanom Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 (redigerat) Epidemic, när jag speccade (i 55- 60) visste jag inte vad jag skulle specca i så jag tog det som lät bäst, och eftersom jag var ny med dk visste jag inte vad blood plauge gjorde, samma med frost fever. Vet faktsikt inte varför jag tog impurity lika med Scourge strike. Tror jag hastade förbi den av någon anledning... ahh what the heck, varför förklaga sig, jag tackar så hemskt mycket för tipsen och ska specca om, men anledningen varför denna tråden är gjord är för att hjälpa Parkour, inte mig :P Men tack så mycket för hjälpen får jag väll ta och säga. ;) By the way, någon som kan ge ett bra talent träd på frost spec (tank)? Redigerat 15 Maj 2009 av Vheanom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 jag tycker att blood e sk*t bra man kan heala sig själv och skadar väldigt mycket detta är nåt jag rekommenderar om man ska bli en DK :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Att kunna hela sig själv i PvE är inte precis en milstolpe att uppnå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg