Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hallå. Som ni ser på bilden här nere har min chatt blivit lite konstigt. Råkade dra ned den så den hamnade under kanten och nu kan jag inte få upp den igen. Någon som har en lösning på detta? Skulle bli väldigt tacksam i sådana fall.

post-33889-1242149154_thumb.jpg

Skrivet (redigerat)

Vadå under kanten? Unlocka skiten och dra den med "General" tabben

Exakt vad du ska göra.

Bara högerklicka på en "flik" på chatten och klicka unlock sen drar du bara tillbaks den, inte så svårt.

Redigerat av Necromancer
Skrivet

Alltså. Nedre kanten har hamnat under Windows kanten. Ifall jag kör med full mode så hamnar nedre kanten av chatten utanför skärmen. Därför kan jag inte klicka på den kanten. SJälvklart har jag Unlock Windows.

Skrivet

Alltså. Nedre kanten har hamnat under Windows kanten. Ifall jag kör med full mode så hamnar nedre kanten av chatten utanför skärmen. Därför kan jag inte klicka på den kanten. SJälvklart har jag Unlock Windows.

Men kör inte med full mode då om du ska få tillbaks den, och det är inte med den nedre delen av chatten du flyttar den med, det är på en flik som t.ex. General. Eller missförstod jag dig nu?
Skrivet

Du behöver inte ändra bredd eller längd, bara dra den där det står General @_@ Förutsatt att du har den unlocked
  • Skapa ny...