Deadhorse Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Tjena, Är ganska ny på dena sidan men ska försöka få mig att fatta det endå. Förlåt mig om det ligger i fel forums del. Hitta inget som hade med Pc spel att göra? Ni får gärna flytta den om ni vill. Men nu till mitt problem: Jag har klarat 44% alltså inte låst up allt än. Problemet är att jag inte hittar fler "banor" att spela på. Har åkt runt nästan över varje meter på dom ställena jag har låst up. Har inte låst up det stället brevid coal harbor east. Där ligger en bensinmak utan för. vet inte om det hjälper men xP Och jag har kört alla banor med "suv" och har spelat ungefär 20-30 såna outrun race. Hur ska jag hitta fler banor? Har ju bara spelat 44% av spelet :'O Tacksam för alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Flyttar till Dator-forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag har också haft det problemet på min Ps2. det sägs att det finns gömda race som man ska klara. tror jag. eller så är det att man ska hitta all gömda pengarna. har ingen aning annars ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Jo du sa att du inte kunde hitta några fler banor. Du har klarat 44% allså. Då kan det bara betyda att du har kört med Fusk. Men om du skulle kört utan då skulle det vart 100% nu. För du hittar ju inga fler banor :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Du kan väl komma åt dom gömda racen via kartan i garagen? Det var så jag gjorde så vitt jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip1200 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 jag har 100% jag har kört alla race det finns även gömda race där du får mer pengar det är dom du måste köra om du vill annars får du köra URL racen det är då du får nya ställen. du måste ha en 10 stjärning bil! om du kan fixa det. hoppas du får hjälp av detta. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.