Hoppa till innehåll

Need For Speed Underground 2


Deadhorse
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, Är ganska ny på dena sidan men ska försöka få mig att fatta det endå. Förlåt mig om det ligger i fel forums del. Hitta inget som hade med Pc spel att göra? Ni får gärna flytta den om ni vill.

 

Men nu till mitt problem:

 

Jag har klarat 44% alltså inte låst up allt än. Problemet är att jag inte hittar fler "banor" att spela på. Har åkt runt nästan över varje meter på dom ställena jag har låst up. Har inte låst up det stället brevid coal harbor east. Där ligger en bensinmak utan för. vet inte om det hjälper men xP

Och jag har kört alla banor med "suv" och har spelat ungefär 20-30 såna outrun race.

 

Hur ska jag hitta fler banor? Har ju bara spelat 44% av spelet :'O

 

 

Tacksam för alla svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo du sa att du inte kunde hitta några fler banor. Du har klarat 44% allså.

Då kan det bara betyda att du har kört med Fusk.

Men om du skulle kört utan då skulle det vart 100% nu.

För du hittar ju inga fler banor :$

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag har 100% jag har kört alla race det finns även gömda race där du får mer pengar det är dom du måste köra om du vill annars får du köra URL racen det är då du får nya ställen. du måste ha en 10 stjärning bil! om du kan fixa det. hoppas du får hjälp av detta. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...