Dezen Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Ofta. Bara för att jag är 11 år behöver du inte bli så j*vla kaxig? Jag höll bara med. Och måste du f*n regera på allas inlägg och börja whina? Du har f*n också varit 10 år och neråt. Så andra klaga på dig också. Så för det inte vidare fyfan! Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små. OnT: Vafan, säg till din tjejkompis att du trodde hon rökte och sen kan du börja säga till folk att hon inte gjorde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 vad är meningen att röka falsk cigg :mellow: varför ska hon bli sur för de omg llweelszz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 För att vara cool, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 f*n va coolt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Enligt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 för jag fattar liksom inte. hon hade parfym gömd under jackan, och hon VET att jag är känslig för tjejer.. hon vet att jag inte skulle göra hon besviken.. Men japp. sånt händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 det går övar. men försök vara som du var när ni inte var bra kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Ni vet vilka jag menar.. Tack för alla oseriösa svar puckon. här behöver man hjälp. men då ska alla j*vlar tjata om att det är omoget (SOM OM JAG INTE VISSTE DET) jag fattar inte hur fuska.se blivit så j*vla omoget. förut var fuska.se perfekt. bara diskussioner och allt. ingen j*vla oseriösa puckon som tror dom är nåt. Tack för mej. säg vad ni vill jag bryr mej inte. Tack alla som gett mej seriösa svar.. SNÄLLA BLI MER SERIÖSA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Ni vet vilka jag menar.. Tack för alla oseriösa svar puckon. här behöver man hjälp. men då ska alla j*vlar tjata om att det är omoget (SOM OM JAG INTE VISSTE DET) jag fattar inte hur fuska.se blivit så j*vla omoget. förut var fuska.se perfekt. bara diskussioner och allt. ingen j*vla oseriösa puckon som tror dom är nåt. Tack för mej. säg vad ni vill jag bryr mej inte. Tack alla som gett mej seriösa svar.. SNÄLLA BLI MER SERIÖSA. De var så lite så din immigranta skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Varsågod :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 förresten menade jag inte dej.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små. Amen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.Nu är det ju faktiskt "invandrarkulturen" som på något sätt förvrängt innebörden av Respekt till rädsla och hot. Kan nästan gå på gatan idag och peka ut småbarn efter småbarn som, om jag fick bestämma skulle avlivas direkt på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.