Surgeon Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Tja! Jag har kört fast och kommer inte ihåg hur jag ska göra. Jag har kommit till t-korsningen där den där träd-pokemonen står i vägen (Route 36). Hur är det man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Om du har slagit Whitney, så finns det ett hus i nordöstra Goldenrod som ger dig en vattenkanna (minns ej vad den heter). Använd den på trädet. Ett tips är att spara innan du gör det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 ja man möter ju sudowoddo han är bra han :D men man måste ju ha fixat gymmet ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 du har bara en chans i hela spelet att få sudowoodo. så spara innan och fånga honom. han är i lvl. 30. han är inte jättebra, men helt ok. har en själv på lvl 85 på mitt silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayawani Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) Vattenkannan heter typ Squirtbottle elr nåt sånt... :P Redigerat 18 Maj 2009 av Hayawani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg