Spaghettin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vad ska man göra efter man har försökt laga skepet och misslyckast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 har en tidning det står i kan kolla upp det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ehm, jag tror att du ska till Airs rock och skaffa Reveval Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Japp,du ska till Air´s rock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har fått reveval nu och jag har varit i varulvarnas grotta vart ska jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 hmm, det var länge sedan jag spelade men jag tror... Du ska till Kibombo mountains och hjälpa piers! om du vet var gondowan cliffs ligger så är du på rätt väg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) hur kommer man till kibombo. jag är i landet osenia. Redigerat 10 April 2004 av crapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 gå till gondowan cliffs, sen använder du scoop där hunden nosar och sen kommer en vatten stråle åk upp på den så är du på rätt väg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 hur kommer jag till gondowan cliffs om jag inte kan komma till gondowan? jag är i byn alhafra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ehm, de ligger ganska (med betoning på ganska) när Kandoeran temple... typ sydväst därifrån.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) jag vet vart gondwan ligger men jag vet inte hur man kommer dit. Jag har ju inget skepp. Redigerat 10 April 2004 av crapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 man ska gå åt väster från madra och över nåa broar o där e gondowan cliffs. fattaru? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg