Fruktnystan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 precis nä man komme in i kibombo så ska man gå åt vänster o gö lash på lashrepet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 precis nä man komme in i kibombo så ska man gå åt vänster o gö lash på lashrepet. efter det ska du hoppa på pelarna sen på hustaket och försätter sen träffar du piers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 mm jag vet det nu ska jag bara göra så att den stora statyn öpnnar ögonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 är du inne i själva statyn??? eller har du nyss träffat piers?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 högst uppe i statyn.jag är där uppe där man ska binda ledningar så att man kan få up ögonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja du ska binda alla ledningar så ljupunkterna träffar småstatyerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 kan man flytta dom sakerna?? så att dom byter plats med varandra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 men jag kan inte komma igenom gondowan cliffs.... jag har gjort scoop vid hunden och kommit upp till ett ställe där man hoppar på stenar..... är det rätt ställe jag kommer iallafall inte igenom det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Du ska vara uppe på berget och stå framför en liten sten..bakom den lilla stenen finns en stor sten..du ska göra move där..då finns det en väg så man kommer över stenarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) ok, ska testa Redigerat 18 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det tog ganska lång tid för mig också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) ok jag klarade det jag är i kibimbo nu och jag är bakom statyn med Piers och jag har grävt fram pilar som pekar på en sten.... vad ska jag göra nu då? Redigerat 18 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg