Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Precis när du kommer in i Kimbombo ska du gå till höger..där finns ett rep som du ska säta dit sen ska du hoppa på pelare hus tak.och sen träffar du honom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 ja men jag har träffat honom jag är bakom kibombo statyn och jag har grävt fram alla pilarna och dom sa nåt om att det var en grotta där under till statyn och hur kommer man in i statyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Du ska gräva ett hål på höger sida av statyn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 ok, tack jag är inne nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Bra..Det e ganska svårt där inne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 (redigerat) vad ska man göra efter man har fått magin parch i aqua rock?? Redigerat 19 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 man ska ti tundaria tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Det ligger längst ner till vänster ungefär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) jag hittade det och jag har kommit till ett rum med en stor vägg som man kan spegla sig i och det är INTE en spricka i den. vad ska man göra? snälla hjälp mej Redigerat 20 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 man ska gö reveal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 ja jag har gjort det nu och jag har fått den magin som spräger spräckta saker! vad ska man göra nu och var ligger gaia rock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 ha ru tagi den dä tridentbiten i tundaria tower som e infrusen i ett isblock?????? gaia rock ligge på den ön som izumo ligge på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg