Nacke3000 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Hej! Jag har köpt EE3 (empire earth 3) Jag vill jätte gärna spela online. Men när jag loggar in står det att jag behöver ladda ner en nyare version av spelet. (det är lagligt att ladda ner uppdateringen) Hursomhelst! Då frågar dom om jag vill ladda ner så jag kan spela online. Jag svarar förstors ja! Då stängs spelet av så startar internet. (jag tas till nedladdnings platsen) Då står det :sidan kan inte visas: och så vidare. Internet funkar ju. Går det inte att spela online eller vad? Jag blir glad om jag får svar! Ha det så bra! /Nacke3000 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Då är den sidan förmodligen nerstängd om du får 404. Så du får ladda ner patchen manuellt. Här kan du ladda ner den från gamespot: http://www.gamespot.com/pc/strategy/empire...g=files;title;1 Om du inte vill bli medlem där som jag tror behövs för nerladdning kan du bara googla på "empire earth 3 patch" Fel forum föresten, flyttar till Dator-forumet. Redigerat 14 Maj 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tack WASD! Ska kolla in länken du la upp! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.