Rullis Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Skrivet 15 Maj 2009 Tjo. Söker efter en affär/internetsida där man kan köpa boken 'De räknade sorgernas bok'. Har sökt en del men hittar ingenting. Någon som vet? Tackar. Citera
TiredRacoon Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Skrivet 15 Maj 2009 Dean Koontz hittade på boken då så många läsare undrade var han fick alla dikterna från som han så ofta använde som inledning i sina böcker - 2001 publicerades dock "The Book of Counted Sorrows" som en E-bok med hans dikter samlade, och även ett tusental exemplar trycktes (Du kan säkert hitta ett ex. för runt 100 dollar på Ebay eller så). E-boken drogs in strax efter utgivningen och är därför mycket svår att få tag i. Citera
Median Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Skrivet 15 Maj 2009 (redigerat) I present to you.. The book of counted Sorrows. EDIT: Kolla PM =D Redigerat 15 Maj 2009 av Median Citera
MonkeyPants Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Skrivet 15 Maj 2009 (redigerat) tror inte den finns på svenska (om du nu skulle ha den på svenska) men adlibris.se har den på engelska Redigerat 15 Maj 2009 av MonkeyPants Citera
Rullis Skrivet 15 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Maj 2009 Helst på engelska. Men det står Författare: Allen D. Miller Och det är inte han som har skrivit den jag vill ha :S Men det kanske kan vara samma bok, eller? Citera
TiredRacoon Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Skrivet 15 Maj 2009 I present to you.. The book of counted Sorrows. EDIT: Kolla PM =D Haha, PM:ade han "The Book" efter att jag postat mitt inlägg. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.