Gäst caru Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Jo, nu har ju en 80gb PS3 kommit ner till ett pris på 3800 spänn :) Jag har alltid velat ha ett PS3 och nu har jag snart 7000kr. Nu också när det börjar komma sjukt coola spel till PS3. Så nu undrar jag om en HD-tv gör bilden mycket bättre? (Finns säkert jätte många såna här frågor men iallafall) För isåfall ska man ju köpa en 28-32 tum, som kostar ca. 3500kr på prisjakt.nu. Ska jag då köpa en TV också, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Jo, nu har ju en 80gb PS3 kommit ner till ett pris på 3800 spänn :) Jag har alltid velat ha ett PS3 och nu har jag snart 7000kr. Nu också när det börjar komma sjukt coola spel till PS3. Så nu undrar jag om en HD-tv gör bilden mycket bättre? (Finns säkert jätte många såna här frågor men iallafall) För isåfall ska man ju köpa en 28-32 tum, som kostar ca. 3500kr på prisjakt.nu. Ska jag då köpa en TV också, eller? Vad har du för tv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Märke: Kendo Tum: 26 Den smäller ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Märke: Kendo Tum: 26 Den smäller ibland ;) Stöder den HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch: Nej men jag tycker du ska köpa både och, för PS3 utan HD ser för jävligt ut. Lita på mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Okej, då vet jag. Får fråga mamma och pappa om tidig födelsedags present att betala det som jag inte har råd med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Okej, då vet jag. Får fråga mamma och pappa om tidig födelsedags present att betala det som jag inte har råd med :lol: Ok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch:PS3 utan HD ser för jävligt ut. Lita på mig ;) Bullshit. Visst det blir bättre med HD, men skillnaden är inte stor ifall du har en inte alltför gammal tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch: PS3 utan HD ser för jävligt ut. Lita på mig ;) Bullshit. Visst det blir bättre med HD, men skillnaden är inte stor ifall du har en inte alltför gammal tv. På GameStop spelade jag på en platt tv från Samsung, jag spelade Motorstorm till PS3 och dem hade inte HD på den TV:n det såg för jävligt ut. <_< Lita på mig! Redigerat 17 Maj 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch: PS3 utan HD ser för jävligt ut. Lita på mig ;) Bullshit. Visst det blir bättre med HD, men skillnaden är inte stor ifall du har en inte alltför gammal tv. På GameStop spelade jag på en platt tv från Samsung, jag spelade Motorstorm till PS3 och dem hade inte HD på den TV:n det såg för jävligt ut. <_< Lita på mig! Men på spel affärer när man får pröva spel ser alltid bilden förjävlig ut.Så har det vart för mig på EbGames, Game och CoreStore, även om det är en HD tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Nej, då skulle jag ju inte behöva köpa en ny :pinch: PS3 utan HD ser för jävligt ut. Lita på mig ;) Bullshit. Visst det blir bättre med HD, men skillnaden är inte stor ifall du har en inte alltför gammal tv. På GameStop spelade jag på en platt tv från Samsung, jag spelade Motorstorm till PS3 och dem hade inte HD på den TV:n det såg för jävligt ut. <_< Lita på mig! Men på spel affärer när man får pröva spel ser alltid bilden förjävlig ut.Så har det vart för mig på EbGames, Game och CoreStore, även om det är en HD tv. Jaja, men alla vet att 360 utan HD är "sugigt", och jag vet att PS3 utan HD är för "sugigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.