Sportlov Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 warlock hittar mig för 10k med chaos bolts :(Har bara dragit 9k som mest =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Rogues ligger sexa i representation på hög rating. 8%. Säg inte att rogues är OP, de är balanced. 2h plate är dock lol. (+ restodroods) Palas är heller inte OP, balanced de med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 warlock hittar mig för 10k med chaos bolts :(Har bara dragit 9k som mest =( Inte så kul när du drar 2,7k/4,5k(beroende på glyphs) på en paladin då? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) warlock hittar mig för 10k med chaos bolts :( Har bara dragit 9k som mest =( Inte så kul när du drar 2,7k/4,5k(beroende på glyphs) på en paladin då? xD Har precis börjat köra arena med en polare (prot pala) häromveckan mötte vi 2 palas.Min polare stunna den ena sen nuka vi sönder den andra på 2 sek, så j*vla kul. Njah drar mer än 4,5 på palas är jag ganska säker på. (kör med PvE gear) :3 Redigerat 11 Juni 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 warlock hittar mig för 10k med chaos bolts :( Har bara dragit 9k som mest =( Inte så kul när du drar 2,7k/4,5k(beroende på glyphs) på en paladin då? xD Har precis börjat köra arena med en polare (prot pala) häromveckan mötte vi 2 palas.Min polare stunna den ena sen nuka vi sönder den andra på 2 sek, så j*vla kul. Njah drar mer än 4,5 på palas är jag ganska säker på. (kör med PvE gear) :3 Klart du gör. Vänta bara tills du tar över 1,7k rating. Då möter du palas som inte öppnar direkt med HoJ/Reptenance. Det är nog det noobigaste misstaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg