Nacke3000 Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 (redigerat) När jag gick i trean och skulle spela blåsinstrument med några kompisar inför hela skolan (600 elever 100 lärare) Då råkade jag spela fel :cry: :unsure: SÅÅÅÅÅÅÅ pinsammt var det. Aja det var 4 år sen så det är lugnt. Men då var det pinsammt. Jag har fler pinsamma saker att berätta men det tar jag senare :D Berätta pinsamma saker som ni har varit med om. :rolleyes: Redigerat 18 Maj 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 när jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Jag skrev i den här tråden D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Ja jag känner ju inte till så många av mina egna pinsamma stunder, men andras är jag bra på. Det är tillexempel pinsamt att du är 13 men ändå inte kan stava till Säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pajken Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Ja jag känner ju inte till så många av mina egna pinsamma stunder, men andras är jag bra på. Det är tillexempel pinsamt att du är 13 men ändå inte kan stava till Säga.Jag tycker det är pinsamt att en sextonåring skriver ihop "till exempel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Ja jag känner ju inte till så många av mina egna pinsamma stunder, men andras är jag bra på. Det är tillexempel pinsamt att du är 13 men ändå inte kan stava till Säga.Jag tycker det är pinsamt att en sextonåring skriver ihop "till exempel". Jah tkr d eh pensamt att ala eh gramatik fjorrtisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Ja jag känner ju inte till så många av mina egna pinsamma stunder, men andras är jag bra på. Det är tillexempel pinsamt att du är 13 men ändå inte kan stava till Säga.Jag tycker det är pinsamt att en sextonåring skriver ihop "till exempel". På vilket sätt? Sammanhängningar och De-Dem/Dom är mycket vanliga misstag bland vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Ja jag känner ju inte till så många av mina egna pinsamma stunder, men andras är jag bra på. Det är tillexempel pinsamt att du är 13 men ändå inte kan stava till Säga. Jag tycker det är pinsamt att en sextonåring skriver ihop "till exempel". På vilket sätt? Sammanhängningar och De-Dem/Dom är mycket vanliga misstag bland vuxna. Ja, men han är väl inte vuxen! =P Jaja, inget pinsamt som hänt mej. Än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Asså om detta förtsätter kommer tråden låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Asså om detta förtsätter kommer tråden låsas.Ja det vore väl pinsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Asså om detta förtsätter kommer tråden låsas.Ja det vore väl pinsamt? ahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 LOL! Men det blir inget av det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.