Hoppa till innehåll

Xbox Live Via Datan?


ThemasteR32
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare FUSKARE!!!! :P jag har undrar om det finns någon väg att koppla xbox 360 till dator med vanlig nätvärks kabel till dator och datorn är kopplad till ett trådlöst nätvärk.. om man kan ha xbox 360 via dator via trådlös aaa svårta att förklara :wacko: Xbox 360 > Dator -> nätvärk (trådlös) jag använder Vista och jag vill inte installera till XP bara för det!

snälla hjälp. jag vill så mycket spela live med min xbox360 :)

Redigerat av ThemasteR32
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare FUSKARE!!!! :P jag har undrar om det finns någon väg att koppla xbox 360 till dator med vanlig nätvärks kabel till dator och datorn är kopplad till ett trådlöst nätvärk.. om man kan ha xbox 360 via dator via trådlös aaa svårta att förklara :wacko: Xbox 360 > Dator -> nätvärk (trådlös) jag använder Vista och jag vill inte installera till XP bara för det!

snälla hjälp. jag vill så mycket spela live med min xbox360 :)

som jag fattar det så vill du spela på nätet med din xbox?

Koppla in nätverkssladden i xboxet bara??? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får ta och kryssa i en ruta vid Nätverksdelning för att få det att funka.

På Vista ska du gå in på: Nätverks- och delningscenter->Hantera nätverksanslutningar-> högerklicka din anslutning(Router i ditt fall)-> Konfigurera-> Delning-> kryssa i den enda rutan som går att kryssa i.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du vill alltså ha en nätverkskabel mellan Xboxet och Datorn och sedan är datorn kopplad till det trådlösa nätverket?

 

Ja, det går. Googla för instruktioner.

Google ger bara skit för mig. och det kommer bara fram till XP även om jag skriver Vista!

 

Du får ta och kryssa i en ruta vid Nätverksdelning för att få det att funka.

På Vista ska du gå in på: Nätverks- och delningscenter->Hantera nätverksanslutningar-> högerklicka din anslutning(Router i ditt fall)-> Konfigurera-> Delning-> kryssa i den enda rutan som går att kryssa i.

det började hända något.. men fortfaramde ingen xbox live connection. har du Msn eller Xfire eller Steam? säg så addar jag och skaffa Team Viewer 4 för att du ska få styra min data lite.

jag fattar inte LOL

Redigerat av ThemasteR32
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...