CookieMan Skrivet 20 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 lol. tryck på scroll lock (håll inne den) och sen på V.Okej, men när jag gör det så händer inget. Visst är det knappen där det står Scr Lk ? Det står att filmerna ska sparas i C:\ProgramData\Xfire\videos . Men när jag går in på: Dator > ACER (C:) > Program > Xfire så finns det ingen mapp som heter videos. Var hittar jag filmerna i sånna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 de finns även i själva xfire programmet. Du kan ladda upp med hjälp av det(vilket är det enda sättet att göra det :P) program är inte samma sak som programdata btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 20 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 de finns även i själva xfire programmet. Du kan ladda upp med hjälp av det(vilket är det enda sättet att göra det :P) program är inte samma sak som programdata btw. Tack, nu funkar det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) För mig fungerade inte Fraps, det laggade som f*n. Efter andra omständigheter...<_< Så var jag tvungen att byta både grafikkort och moderkort. Även då så lagga det... :angry: Har därför använt mig av Camstudio som fungerar utmärkt, men bara på inspelning av "datorarbete". Ska därför testa några av de program som ni föreslår här för inspelning av spel. ;) //Joel Redigerat 21 Maj 2009 av X3R13X1Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Nu har jag valt så att jag börjar filma genom att trycka på Höger Ctrl + S. Jag har valt så att filmerna ska sparas på "Skrivbordet". Men när jag startar spelet och sedan trycker på Höger Ctrl + S, så sedan när jag stänger av spelet så har inget sparats! Hjälp!!! Redigerat 25 Maj 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 protip: stäng inte av spelet innan du har slutat frapsa. Skrivborded är nog ingen höjdare att spara det på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 protip: stäng inte av spelet innan du har slutat frapsa. Skrivborded är nog ingen höjdare att spara det på heller. Okej, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 blir dina fps siffror röda när du frapsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 blir dina fps siffror röda när du frapsar?frapsa? Jag använder Xfire nu! Därför ser jag inga fps siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 lol fail :P. Men funkar det nu efter du bytte sparnings plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) lol fail :P. Men funkar det nu efter du bytte sparnings plats?Nej, tyvärr men tack för att du försöker att hjälpa i alla fall! Vet någon hur jag ska göra?? Redigerat 25 Maj 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Snälla hjälp!! Det är Cs 1.6 som jag ska filma. Om det spelar någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.