ufomatte Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 White Snake - Changes (Tror jag den stavas) är fan den bästa låten som finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Regina spektor - Samson Utada hikaru - Sakura drops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 nothing else matters-metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Dead by April - Promise me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Måste bara lägga till All these things I hate - BFMV herregud vilka rysningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Shinedown - .45 (acoustic) Shinedown - simple man Hollywood undead - Black Dahlia Evanescence - My Immortal Five finger death punch - Stranger than fiction Lady GaGa - Paparazzi osv ~ dock, dom två första låtar är det så otroligt mycket känsla i, och jag ryser fortfarande även fast jag nog har lyssnat på låtarna ca 1000 gånger nu.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) http://open.spotify.com/user/darkshiver/pl...EudAKASD7LYEb7x där har ni en lista med låtar från 1 artist som ger en nästan permanenta rysningar. Iallafall mig. Redigerat 24 Juli 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Champions leuge låten. Requiem for a dream. Nwa - Real mother******* gs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 rhcp - can't stop <3333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Fade To Black - Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kent - Utan Dina Andetag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Vilken som helst låt från albumet Californication och Nevermind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.