msa Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej, söker ett spel från tidigt 2000-tal asså 2000-2004. Det var i fps och western-temat man drack vodka för att få liv, och ikonen på skrivbordet var en sheriff-stjärna mer minns jag inte, men har någon spelat det och då kommer i håg vad det heter är jag väldigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej, söker ett spel från tidigt 2000-tal asså 2000-2004. Det var i fps och western-temat man drack vodka för att få liv, och ikonen på skrivbordet var en sheriff-stjärna mer minns jag inte, men har någon spelat det och då kommer i håg vad det heter är jag väldigt tacksam. call of juarez? Guns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Desperados? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.