csjohan Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej jag undrar om HP DV6-1101SO är en bra data . Fakta och det är här http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=20-20-15 Är den bra att spela på ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Visst går den att spela på, men vilka spel kräver du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Jag tänkte mig typ gta iv . garry's mod 10 . Counter Strike source. är den typ bra data för Online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Jag tänkte mig typ gta iv . garry's mod 10 . Counter Strike source. är den typ bra data för Online spelkommer inte klara GTA IV. men enklare spel som tetris kommer den klara -.-nja men CS och Battlefield Vietnam klarar den enkelt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.