Gamecheater Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Har kört fastpå crystal, vet nån hur man kommer till pewter city i kanto( andra värden)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 menar du stan där brock har sitt gym så lär du gå genom digglett grottan : ) Måste ha Radio med Poke Flute för att flytta Snorlax : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamecheater Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 menar du stan där brock har sitt gym så lär du gå genom digglett grottan : ) Måste ha Radio med Poke Flute för att flytta Snorlax : )OK men hur får man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Har du Varit upp i mistys gym och pratat med rocket gubbarna? prata med vattnet i polen isåfall så får radioförstärkaren tror den ligger i den lilla rutan med vatten, sen går du upp till stället där man får båtkorte på Fr/Lg och prata med misty som står där möt henne i gymmet och simma sen ut till power plant tror jag de heter, där Zapdos finns PÅ Lg/Fr där får du poke flute tror jag sen går du till snorlax ställ in på radion (där man kan titta på kartan, telefon) bläddra till rätt kanal sen spela den för Snorlax den vaknar du möter den i 50 ! lycka till! : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamecheater Skrivet 22 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Har du Varit upp i mistys gym och pratat med rocket gubbarna? prata med vattnet i polen isåfall så får radioförstärkaren tror den ligger i den lilla rutan med vatten, sen går du upp till stället där man får båtkorte på Fr/Lg och prata med misty som står där möt henne i gymmet och simma sen ut till power plant tror jag de heter, där Zapdos finns PÅ Lg/Fr där får du poke flute tror jag sen går du till snorlax ställ in på radion (där man kan titta på kartan, telefon) bläddra till rätt kanal sen spela den för Snorlax den vaknar du möter den i 50 ! lycka till! : )säker på att det är så här för i den poolen i mistys gym hittade jag en maskin del som hörde till power plant, så jag lämnade den till chefen på power plant. Sen unkade järnvaägen tåget igen. men jag fick ingen radio elr poke flute... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Okej hade fel då ska ta reda på åt dej då polarn :D Gå till lavender town och prata med alla gubbar i pokemon tornet där alla gastly och hunter var på röd/gul/blå, där får du ett kort som gör så du kan använda poke flute :D.. Har du radion? isåfall så kan du gå till snorlax nu, och ställ in radion på pokeflute så är de klart,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg