Davidfreak Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag tycker att ipod touh/Iphobe borde få ett eget forum elr. där mankan skicka in recensioner till spel för det finns många riktigt bra spel till ipod touch/iphone, SNÄLLA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) Jaja, nu har jag gjort en egen hemsida (började precis). kom gärna & kolla!! Redigerat 21 Maj 2009 av WASD §3.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 http://www.fuska.se/forum/Laes_Innan_Du_Sk...ud-t118604.html Q. Jag tycker vi ska ha ett mulle meck forum. A. Om ett spel blir populärt och får flera trådar i sin konsols forum så kommer det göras ett forum för just det spelet. Jag har sätt en mulle meck tråd detta året och det är inte tillräckligt aktivt för att få ett eget forum. World of Warcraft forumet får lätt en tråd per dag och därmed är det bra med ett speciellt forum för det så inte alla trådar skulle ligga i Dator-forumet Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg