MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 1. Piggelin 2. Piggelin med ännu en piggelin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 1. nån glass 2. donno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 2.2 Lite god knäck glass eller nått och sen ha en typ 100g ny smällt choklad över det. Vänta nån minut och chokladen har stelnat ihop med glassen på ett gott sätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 1. Tip Top 2. Sprängdeg, nä jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 1. Kokoskon. Nej, men typ nån klassiker som Piggelin. 2. Rabarberkräm, sommarfavoriten nambah 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 1. jag gillar Italiensk kulglass favoritsmaker: Choklad, Limone, Frutti di Bosco. Ååh jag längtar till Italien! Om man ska snacka GB Glace så gillar jag den där nya Calippon och Magnum glassarna. Fast jag gillar inte Temptation. 2.Jag gjorde en chokladkaka med nektariner en gång, det var supergott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 1. Tycker om det mesta, men en Ben and Jerry sandwish är god som f'n. 2. Cola o ngn glass funkar det också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.