Hoppa till innehåll

Psp 3000


BURK
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har ett psp slim and lite och jag undrar en sak om psp 3000. det e om man måste ha speciela psp 3000 eller om man kör vanliga psp spe på dem? så nån med ett psp 3000 kanske kan besvara min fråga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ett psp slim and lite och jag undrar en sak om psp 3000. det e om man måste ha speciela psp 3000 eller om man kör vanliga psp spe på dem? så nån med ett psp 3000 kanske kan besvara min fråga

seriöst, skriv som en normal människa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han hade 3 stavfel och kanske lite fel i grammatiken.. ge er.

Dock så kommer ju PSP go till hösten och den har ingen UMD-spelare. Den har dock 16 gb i flashminne och om man vill kan man sätta i mer. Sen så laddar man ner spelen från ps store istället för på UMD.

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han hade 3 stavfel och kanske lite fel i grammatiken.. ge er.

Dock så kommer ju PSP go till hösten och den har ingen UMD-spelare. Den har dock 16 gb i flashminne och om man vill kan man sätta i mer. Sen så laddar man ner spelen från ps store istället för på UMD.

ehmm...

 

Jag har ett psp slim and lite och jag undrar en sak om psp 3000. Det är om man måste ha speciella psp 3000 (spel?) eller om man kör (spelar) vanliga psp spel på dem? Då nån med ett psp 3000 kanske kan besvara min fråga.

 

Sedan är formuleringen av frågan helt fel...

Och du är säkert samma person UOne som Tobbex7...

 

Men han har fått svar på frågan, nu kan nån mod låsa...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...