pho Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vi har en j***a surdeg i skolan vi brukar knacka på hans dörr till sitt rum han kommer alltid ut en gång gick han in i vårt omklädningsrum och sa med JÄTTEluffig röst var det nån som ville nåt då sa jag eeh näe . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Kan inte du liksom...Öh nae....Sätta kommatecken ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 orkar inte och jag är dålig på sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Intressant inlägg.... Kul att ni har en luffare i eran klass, och klaga inte på andras skriv stil sidensvans.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 §1.11 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Den är ju inte låst admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Marjus kanske har köpt en sån där lås upp sak i affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Intressant inlägg.... Kul att ni har en luffare i eran klass, och klaga inte på andras skriv stil sidensvans.. Har du något emot mig personligen, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 §1.11 - tråd låst värst vad alla glömmer bort att låsa om dom säjer det!men nu ska här låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg