knarkibajs Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 SHÜ BRÄS! Jag heter Joel (kallas ibland Jålleh) oh ja söker nåra msn kontakter ;). ja vet att detta inte har nått me spel å fusk att göra, men ja skulle vilja få nåra mer å snacka me. Jag bor i stockholm och är 94-a. Jag e 100 prcent Svenne å 156 procent 08.De skulle va kul om ni upptäckte detta, å isåfall, kunde ni väl linka era emesen addreser lr nått ;P och inga pedofiler tack för ja genomskådar er trust me :) jaja måste dra nu CYA m8'tss. (och förresten, ja spelar wooooooow ;P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Vem bryr sig? För det första är den i fel forum och för det andra så är det en onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ja, om du vill ha msn kontakter så är det bara att fråga om du träffar någon trevlig eller kolla igenom folks profiler, men adda inte mig. [email protected] är en trevlig person du kan prata med. Onödig tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg