Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Hejsan. Idag gick jag ut på fuska.se's forum och upptäckte en otroligt stor reklam banner. Självklart att det måste vara reklam, men måste dem vara så j*vla stora? Den täcker ju halva menyn. http://img38.imageshack.us/img38/4104/omgnsz.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Hejsan. Idag gick jag ut på fuska.se's forum och upptäckte en otroligt stor reklam banner. Självklart att det måste vara reklam, men måste dem vara så j*vla stora? Den täcker ju halva menyn. http://img38.imageshack.us/img38/4104/omgnsz.jpg J*vla stor det brukar ju bara vara en liten banner med reklam inte en sån stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 den lagagde nog bara till lite eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Testa tryck Ctrl+F5 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Som sagt, ser ut som din webbläsare har rört till något då den storleken på annonser inte ens skall finnas i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Som sagt, ser ut som din webbläsare har rört till något då den storleken på annonser inte ens skall finnas i forumet.Okej.Men hursomhelst så är den borta nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 det var bra jag trodde du var förlorad hahaha skoja tur att det gick bra iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 det var bra jag trodde du var förlorad hahaha skoja tur att det gick bra iaf :)wat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Onödig bump låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg