SNUFFINATOR Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Men hur sparar jag F-Secure och var hittar man F-Secure koden man behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Man behöver inte formatera om datorn bara för att dina spel börjar krångla. Om spelet "laggar" så kan det finns en massa olika orsaker till det också. Har du uppdaterat dina drivrutiner? Kan det vara så att du har fått ett virus? (vilket är sannolikt om du använder f-secure) Vad har du för någon dator? Grafikkort osv. Har laddat ner senaste drivutiner, och jag har haft detta problem förut. Så jag förde datorn på lagning, och när vi fick den tillbaka så hade dom inte hittat något fel men dom hade fixat den för de. Hur ser jag vad ja har för grafikkort och de då? hur gammal är datorn? har du en SATA hårddisk? Vad har det med saken att göra om han inte har en SATA-hårddisk? -.- det är fel på de nya hårddiskarna från SATA. det va därför jag undrade hur gammal hans dator va :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.