KuroKaktus Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Hejsan! Jag undrar hur mycket jag kan sälja dessa resept på AH för. Det är recept som inte horde ska kunna få tag på har jag hört och drf lägger jag in dom på BB (booty bays) AH. Så hur mycket kan jag sälja 1 av varje för? LÄNK I V http://www.wowhead.com/?npc=340 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Om du säljer dem på Booty bays AH så kan ju Horde köpa dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Om du säljer dem på Booty bays AH så kan ju Horde köpa dem "och drf lägger jag in dom på BB (booty bays) AH." "Det är recept som inte horde ska kunna få tag på har jag hört" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Beror på, jag säljer ju mina sånna horde recept för 19g buyout, har gjort det säkert ett halvår och de börjar sälja dåligt nu men köp ungefär 6 av varje och lägg in för 19g styck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Om du säljer dem på Booty bays AH så kan ju Horde köpa dem "och drf lägger jag in dom på BB (booty bays) AH." "Det är recept som inte horde ska kunna få tag på har jag hört" läste lite fel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Beror på, jag säljer ju mina sånna horde recept för 19g buyout, har gjort det säkert ett halvår och de börjar sälja dåligt nu men köp ungefär 6 av varje och lägg in för 19g styck.Mm. La ut en och ingen har köpt nu =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 synd men det e inte många som handlar på booty bay's AH nu för tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag har sålt 1. Undra vrf ingen gör det. As bra ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg