Desajn Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Varför alltid ta den svåra vägen. Och inte den enkla vägen? Och fixa in en UD-keylogger i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Ända anledningar att ha hårdvaru keyloggers som jag ser det är windows logins som ju skrivs in innan autostarten med keyloggern går igång eller om det ej går att installera keylogger på datorn pga. begränsade rättigheter. Redigerat 25 Maj 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Ända anledningar att ha hårdvaru keyloggers som jag ser det är windows logins som ju skrivs in innan autostarten med keyloggern går igång eller om det ej går att installera keylogger på datorn pga. begränsade rättigheter.Plus att vissa (De flesta) antivirus tar bort keyloggern som en säkerhetsrisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Ja men då är den inte UD. Då är det inte lustigt att anti-virus tar bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Skaffa en crypter så är allt löst. Vissa säljer privata för kanske 70 spänn. Kolla swerat.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Precis, en crypter fixar biffen. bara skaffa PI och köpa en crypter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 här kan du köpa de http://www.supermix.se/cgi-bin/catalog/def....php/cPath/1735 finns inte billigare i sverige såvitt jag vet om man inte beställer från utlandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.